Prínos spoločensky zodpovedného podnikania pre firmu – Paulína Glovňová
Paulína Glovňová
Bakalářská práce
Prínos spoločensky zodpovedného podnikania pre firmu
Prínos spoločensky zodpovedného podnikania pre firmu
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou CSR, autor se snaží představit tento moderní fenomén jako konkurenční výhodu firem. Práce vymezuje základní charakteristiku CSR, poukazuje na její mylné chápání. Jádro práce tvoří analýza přínosů společenské odpovědnosti. Teoretický koncept je zkoumán v praxi, jako vzor autorovi posloužila společnost Nestlé. Závěr práce obsahuje zhodnocení reportu CSR firmy …víceAbstract:
Bachelor's thesis deals with the CSR, the author tries to present this modern phenomenon as a competitive advantage of companies. The study defines the basic characteristics of CSR, mentions its mistaken understanding. The chief part of this study includes analysis of the benefits of social responsibility. The theoretical concept is studied in practice. The author took as a model for the analysis the …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá problematikou CSR, autor sa snaží predstaviť tento moderný fenomén ako konkurenčnú výhodu firiem. Práca vymedzuje základnú charakteristiku CSR, poukazuje na jej mylné chápanie. Jadro práce tvorí analýza prínosov spoločenskej zodpovednosti. Teoretický koncept je skúmaný v praxi, ako vzor autorovi poslúžila spoločnosť Nestlé. Záver práce obsahuje zhodnotenie reportu CSR firmy …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 3. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/21296
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2010
- Vedoucí: Iva Dušková
- Oponent: Jana Soukupová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/21296
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
CSR – nezbytná součást Corporate Identity
Kristýna Zbrojková -
CSR jako nástroj pro posílení image firmy
Markéta Vítková -
CSR aktivity retailového řetězce Kaufland a jejich opodstatnění
Hanna Halbichová -
CSR ve vybraném podniku
Barbora Ledvinková -
Analýza CSR aktivit z pohledu 17 cílů udržitelného rozvoje ve vybrané společnosti.
Daniela Škrabalová -
Implementace CSR programů ve vybraném podniku
Michaela Pekárková -
Implementace CSR programů ve vybraném podniku
Markéta Kuncová -
Vliv uplatnění principů CSR na vztahy se zákazníky
Kateřina Čápová