Algoritmy pro generování bludišť v počítačových hrách – Martin FAJT
Martin FAJT
Bakalářská práce
Algoritmy pro generování bludišť v počítačových hrách
Maze Generation Algorithms for Computer Games
Anotace:
Algoritmy pro generování bludišť často vycházejí z jichž známých principů a metod generujících řešení. Tato práce má za úkol představit a zhodnotit některé z nejpoužívanějších algoritmů pro vytváření bludišť. Dále pak ukázat výsledky jednotlivých generování v podobě počítačové hry.Abstract:
Algorithms for generating mazes are often based on well-known principles and methods generating solutions. This thesis aims to introduce and evaluate some of the most used algorithms for creating mazes and show the results of each generation in the form of a computer game.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 8. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Kühr, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
FAJT, Martin. Algoritmy pro generování bludišť v počítačových hrách. Olomouc, 2017. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Algoritmy rychlého generování velkých prvočísel
Vojtěch Hlávka -
Implementace algoritmu pro generování cest útočníka sítí
Jan Klos -
Algoritmus pro generování rozvrhu orientačního běhu
Jan Novák -
Počítačová hra bludiště
Petr DOHNAL -
Počítačová hra bludiště
Petr DOHNAL -
Motivační hra se silovou zpětnou vazbou
Vilém Šustr -
Hra stylu Doom (chození v bludišti)
Roman Rakus
Název
Vložil
Vloženo
Práva