Postoje učitelů a rodičů k výchově a vzdělávání dvouletých dětí v mateřských školách. – Bc. Daniela VOBŮRKOVÁ
Bc. Daniela VOBŮRKOVÁ
Bakalářská práce
Postoje učitelů a rodičů k výchově a vzdělávání dvouletých dětí v mateřských školách.
Teacher´s and parent´s attitudes towards upbringing and early childhood education (age 2) in nursery schools.
Anotace:
Tématem bakalářské práce je výchova a vzdělávání dvouletých dětí v mateřských školách. V současné době se často setkáváme s diskutovaným problémem, který se týká přijímání dvouletých dětí do mateřských škol, které si kladou za obecný cíl podpořit zdravý tělesný, psychický i sociální vývoj a vytvořit tak optimální podmínky pro jeho individuální osobnostní rozvoj. Cílem výzkumu této kvalifikační práce …víceAbstract:
My dissertation topic is bringing up and education of two year old children in the kindergartens. Today we often deal with an often discussed issue concerning accepting two year old children into kindergartens. Those try to support healthy physical, social and mental development as well and by that create the best conditions for individual personal development. The aim of my research is to find out …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 1. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Michaela Valášková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VOBŮRKOVÁ, Daniela. \textit{Postoje učitelů a rodičů k výchově a vzdělávání dvouletých dětí v mateřských školách.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/qfbnc5/.
Jak správně citovat práci
VOBŮRKOVÁ, Daniela. Postoje učitelů a rodičů k výchově a vzdělávání dvouletých dětí v mateřských školách.. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Individualizace při výuce hudební výchovy v heterogenní třídě na 1. stupni základní školy s ohledem na současné trendy ve vzdělávání
Veronika RŮŽIČKOVÁ -
INDIVIDUALIZACE VE VZDĚLÁVÁNÍ VE VYBRANÝCH FAKULTNÍCH MATEŘSKÝCH ŠKOLÁCH
Tereza HOUŠKOVÁ -
Individualizace ve vzdělávání v praxi v plzeňských mateřských školách
Štěpánka KONOPÍKOVÁ -
MOŽNOSTI INDIVIDUALIZACE A DIFERENCIACE VE VYBRANÝCH ŠKOLÁCH V PLZNI
Pavla DVOŘÁKOVÁ -
Podnětné prostředí ve třídě Začít spolu jako jedna z podmínek individualizace
Zuzana RUBEŠOVÁ -
Individualizace ve vzdělávání předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami v podmínkách běžné mateřské školy
Martin ADAMEC -
Předškolní vzdělávání v mateřské škole a lesním klubu
Maria Staňková -
Pohádky před spaním pro předškolní věk
Zuzana Pustaiová