Preference značky v rámci nákupního rozhodování – Bc. Jiří Prášek
Bc. Jiří Prášek
Diplomová práce
Preference značky v rámci nákupního rozhodování
The Preference of Brand within the Purchasing Decision Process
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena zjištění preferencí značek zákazníků v oblasti malířských ba-rev. V první části práce je uvedena problematika nákupního chování a rozhodovacího pro-cesu zákazníka. Součástí teoretické části je udán základ pro kvantitativní a kvalitativní marketingový výzkum, který bude součástí praktické části práce. V teoretické části je vy-světlena definice, struktura komunikačního plánu …víceAbstract:
This master's thesis main focus is to find customers brand preferences in interior paints. In first part there are mentioned basic issues connected to shopping behaviour and decision making process of customer. Part of the theoretical part are also basics for quantitative and qualitative research, which will be main part of second, practical, part. In theoretical part there is also definition and structure …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Prášek, Jiří. Preference značky v rámci nákupního rozhodování. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské nákupní chování na trhu smartwatch v Jihomoravském kraji
Dominika Matějová -
Vliv influencerů na spotřebitelské chování a nákupní rozhodování
Nela KLÍMOVÁ -
Spotřebitelské akce a jejích vliv na nákupní chování
Kamila Paulová -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová -
Vliv kognitivních faktorů na spotřebitelské vnímání spravedlivě stanovené ceny, loajální chování a nákupní záměr
Sayanti Shaw -
Spotřebitelské chování vybrané národnosti v cestovním ruchu při návštěvě ČR
Pavla Janošková -
Influencer marketing jako faktor ovlivňující nákupní chování či spotřebitelské vnímání v kosmetickém segmentu
Kristýna Čiháková