Artem Melamed

Master's thesis

Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA

Arts marketing in selected market sector in Czech Republic, Russia and USA,
Abstract:
Tato práce popisuje přístupy k marketingu umění v ČR, Rusku a USA, charakterizuje marketingové techniky a porovnává úspěšnost marketingu umění v těchto zemích.
Abstract:
This score contains charakteristics of art marketing technics in Czech Republic, Russia and USA. Also, it contains a comparing of these methods and technics.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 9. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2010
  • Supervisor: Bohumír Štědroň
  • Reader: Jitka Černá

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20585