Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA – Artem Melamed
Artem Melamed
Master's thesis
Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA
Arts marketing in selected market sector in Czech Republic, Russia and USA,
Anotácia:
Tato práce popisuje přístupy k marketingu umění v ČR, Rusku a USA, charakterizuje marketingové techniky a porovnává úspěšnost marketingu umění v těchto zemích.Abstract:
This score contains charakteristics of art marketing technics in Czech Republic, Russia and USA. Also, it contains a comparing of these methods and technics.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20585
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
- Vedúci: Bohumír Štědroň
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20585
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketing divadla
Margarita Salimova -
Divadlo z pohledu kulturní geografie s případovou studíí Divadla Petra Bezruče a Ostravy
Pavlína Gottfriedová -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Divadlo F. X. Šaldy: analýza prostředí a marketingu divadla s návrhovou částí zaměřenou na mladé diváky
Pavlína Koucká -
Digitální marketing Divadla Teenager z.s.
Richard Perkner -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Marketing divadla směrem k vybranému segmentu zákazníků
Barbora SRBOVÁ -
Marketing divadla
Žaneta Kubalová