Artem Melamed

Master's thesis

Marketing umění ve vybraném segmentu trhu v Rusku, ČR a USA

Arts marketing in selected market sector in Czech Republic, Russia and USA,
Anotácia:
Tato práce popisuje přístupy k marketingu umění v ČR, Rusku a USA, charakterizuje marketingové techniky a porovnává úspěšnost marketingu umění v těchto zemích.
Abstract:
This score contains charakteristics of art marketing technics in Czech Republic, Russia and USA. Also, it contains a comparing of these methods and technics.
 

Kľúčové slová

Divadlo Marketing Kino
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2010
  • Vedúci: Bohumír Štědroň
  • Oponent: Jitka Černá

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20585