Mgr. Lucie Šmídová
Diplomová práce
Analýza budování značky
Analysis of brand building
Anotace:
Předmětem diplomové práce „Analýza budování značky“ je analýza jednotlivých fází procesu budování značky, jejich kritické zhodnocení a doporučení vhodnějších postupů, které by lépe korespondovaly s teoretickými poznatky. Teoretická část zahrnuje kapitoly o poslání a vizi, cílech značky, její identitě a positioningu. Věnuje se jednotlivým prvkům značky, jejímu rozvoji a hodnocení. Pro analýzu byla zvolena …víceAbstract:
The subject of this thesis titled „Analysis of Brand Building“ is the analysis of individual phases of the process of brand building, their critical evaluation and recommendation of more suitable methods for implementing the theoretical basis. The theoretical part of the thesis includes chapters on mission and vision, brand objectives, brand identity and positioning. It also deals with brand elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x0xtz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Bc. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Brand positioning značky Jacobs
Linda Spanilá -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Designing Brand Positioning
David Klodner -
Positioning značky Garden Gourmet
Barbora Valášková -
Analýza postojů cílové skupiny pro positioning značky
Šimon BROŽ -
Škoda Auto Brand Positioning in Strategic Markets
Anna Voronina -
Positioning značky Kofola
Andrea Klimentová -
Osobnost obchodníka jeho vliv na positioning značky.
Daniela Nemravová