Projekt zavedení nového výrobku na lokální trh – Jiří HRADIL
Jiří HRADIL
Bakalářská práce
Projekt zavedení nového výrobku na lokální trh
Project of Launching a New Product on the Local Market
Anotace:
Bakalářská práce bude pojednávat o tématice projektu zavedení nového výrobku na lokální trh. Práce bude zpracovávat prototyp nové ochranné sítě proti okusu malých stromků, jež bude určena pro lokální trh. Práce se bude skládat ze dvou částí, a to z částí teoretické a praktické. První, teoretická část bude zahrnovat poznatky a informace z marketingové oblasti, druhá, část praktická bude převádět tyto …víceAbstract:
Beachelor thesis will discuss the theme of the project to introduce a new product on the local market. Work will handle the prototype of a new safety net against browning small trees, which will serve the local market. The work will consist of two parts, namely the theoretical and practical. The theoretical part will include knowledge into practice on a particular product. The practical part will discuss …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HRADIL, Jiří. Projekt zavedení nového výrobku na lokální trh. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Situační analýza - důležitý krok pro tvorbu strategie
Marek Oubrecht -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza podniku
Michal Nový -
Analýza vnitřního prostředí cestovní kanceláře
Markéta Kunešová -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Veronika Štanglová -
Situační analýza institucionalizace role peer pracovníka v systému služeb pro uživatele drog.
Markéta ČTVRTEČKOVÁ -
Marketingová situační analýza vybrané firmy
Jana Kořenková -
Situační analýza projektu pečovatelské služby pro seniory ve vybraných obcích Bílovecka
Vanda LAZECKÁ