Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa – Michal Kučera
Michal Kučera
Bakalářská práce
Loajalita zákazníků retailingové firmy - Billa
Customer loyalty of a retail company - Billa
Anotace:
První kapitola práce se zabývá objasněním pojmu "zákaznická loajalita" a vysvětluje její důležitost pro firmy v současném konkurenčním prostředí. Druhá kapitola je zaměřená na marketingový výzkum trhu. Slouží jako teoretický základ a východisko pro zpracování vlastního terénního šetření, které je také součástí této práce. Třetí kapitola představuje společnost BILLA spol. s.r.o. ČR a její věrnostní …víceAbstract:
The first chapter enlightens the meaning of the term "customer loyalty", and explains its importance for firms in today's competitive surrounding. The second chapter focuses on market research and acts as a theoretical base and starting point for the research, which is a part of this thesis. The third chapter introduces the company BILLA spol. s.r.o. ČR and its loyalty programme, which is described …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2008
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/7801
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2009
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Magdaléna Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/7801
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost a loajalita zákazníků
Zuzana Rabčanová -
Loajalita zákazníka jako konkurenční nástroj
Ekaterina Davydova -
Loajalita zákazníků a síla věrnostního programu e-shopu
Zuzana Pindorová -
Faktory customer experience se zaměřením na místo prodeje a její aplikace u konkrétní firmy
Anežka Kasalická -
Loajalita zakazníků společnosti Dm-drogerie markt
Veronika Nevřivová -
Drivers of Attitude Loyalty on Cola Drinks Market
Fumiya Kimura -
Informovanost zdravotníků o bazální stimulaci v České republice a ve Švédsku
Silvie Dědečková -
Informovanost a postoje adolescentů k hrozbě HIV/AIDS: zaměřeno na studenty středních škol
Kristýna VÍCHOVÁ