Analýza narušené komunikační schopnosti u žáků v základní škole praktické – Bc. Markéta Hamalová
Bc. Markéta Hamalová
Bakalářská práce
Analýza narušené komunikační schopnosti u žáků v základní škole praktické
The Analysis of Impaired Communication Ability of Pupils at Elementary Practical School
Anotace:
Anotace: Bakalářská práce se zabývá analýzou narušené komunikační schopností u žáků s lehkým mentálním postižením, kteří navštěvují základní školu praktickou. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola obsahuje teoretické poznatky z oblasti komunikace a narušené komunikační schopnosti. Druhá kapitola se zaměřuje na žáka s lehkým mentálním postižením. Popisuje charakteristické rysy těchto žáků …víceAbstract:
Abstract: The bachelor´s thesis deals with impaired communication ability of pupils with mild intellectual disability who study at elementary school for students with a mild mental disabilities. The thesis is divided into three chapters. The first chapter includes information about communication and speech disorders. The second chapter is focused on students with a mild mental disabilities. It describes …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/x42as/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Petr Kopečný, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Veronika Girglová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Postavení žáků s lehkým mentálním postižením v kolektivu žáků v zařízení s nařízenou ústavní nebo ochrannou výchovou
Ladislav Nachlinger -
Psychodidaktická modifikace výuky na 1. stupni ZŠ s ohledem na žáky s lehkým mentálním postižením
Klára MATĚJUSOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Faktory ovlivňující efektivitu práce s dítětem s lehkým mentálním postižením
Markéta ŠKOLOUDÍKOVÁ -
Letní příměstský tábor s integrací jedince s lehkým mentálním postižením
Kateřina ŠEBÍKOVÁ -
Práce asistenta pedagoga s žákem s lehkým mentálním postižením na Základní škole Měcholupy
Sabina Špinerová -
Zaměstnávání osob s lehkým mentálním postižením v souvislosti s kvalitou života na Benešovsku
Martina Bártová