Repositioning značky Birell jako nástroj potencionálního růstu a vstupu do nových kategorií – Oliver Jáchymovský
Oliver Jáchymovský
Master's thesis
Repositioning značky Birell jako nástroj potencionálního růstu a vstupu do nových kategorií
Repositioning of Birell brand as a tool for potential growth and entry to other categories
Anotácia:
Positioning je zcela zásadní částí strategického řízení značky a do velké míry rozhoduje o úspěchu značky na daném trhu. V životním cyklu každé značky však může nastat chvíle, kdy současný positioning již není nadále vhodný a značce nepřináší požadované funkce a benefity. V těchto případech je často nutné sáhnout po metodě repositioningu a stávající positioning tak upravit, či vytvořit zcela nový. …viacAbstract:
Positioning is a key element of brand's strategic management and it is often a driver for success on given market. In every brand's life cycle there can be a moment, where current positioning simply doesn't work anymore, so there is need to reposition the brand to modify the current one or develop a new one. The main goal of this master thesis is to give readers full detail of the whole process of …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 10. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/53200
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 2. 2017
- Vedúci: Martin Machek
- Oponent: Karel Kraus
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/53200
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand Management of Tchibo
Marco Hodul -
Brand management značky DERMACOL na českém trhu
Kateřina Derflová -
Brand management regionálních značek
Tereza Štočková -
Analýza brand managementu vybrané značky
Daniela Tomanová -
Brand management vybrané značky
Dana Honzíková -
Management značky a eventu lidskoprávní ceny
Alexandra Pastuchova -
Využití vhodných nástrojů brand managementu v řízení značky zaměstnavatele
Vera Khlebnikova