Lenka Vataščinová
Bakalářská práce
3D grafika a hry
3D Graphics and games
Anotace:
Ve své bakalářské práci se budu zabývat tématem 3D grafiky v herním prostředí. Nejdříve čtenáře seznámím s krátkou historií počítačové grafiky všeobecně, ale nejvíce se zaměřím na historii grafiky v herním průmyslu. Dále se zaměřím především na 3D grafiku sci-fi RPG her a zanalyzuji grafickou část výroby digitálního díla. Jako hlavní přínos práce vidím převážně její praktickou část, ve které se zabývám …víceAbstract:
In my bachelor thesis, I am going to introduce the topic of 3D graphics in the game environment. Firstly, I will provide a brief introduction of history of 3D graphics in general, but with the emphasis on history of game industry in particular. Next, I will present 3D graphics of RPG games in particular, and I will analyse the graphical side of digital work production. The main contribution of this …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 2. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50530
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2017
- Vedoucí: Jan Bubeníček
- Oponent: Filip Truhlář
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50530
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi
Práce na příbuzné téma
-
3D grafika a film: Tvorba postav do animovaných filmů
Jana Turková -
Využití 3D modelování a 3D tisku ve výuce grafiky na středních školách
Michal Růžička -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš -
Zájmová činnost při ZŠ – 3D vizualizace a architektonický model
Jakub Slovák -
Didaktické opory pro tvorbu 3D grafiky v prostředí CINEMA 4D
Karel Picka -
Vývoj konstrukce prostoru v počítačových hrách: Případová studie žánru RPG
Roman Schneider -
Tvorba A-RPG hry v Unity
Leon Grytsak -
Vývoj RPG hry v Java FX
Roman Orenič