Vliv podnikové kultury na spokojenost zákazníků vybraného podniku – Bc. Monika HOLÁ
Bc. Monika HOLÁ
Diplomová práce
Vliv podnikové kultury na spokojenost zákazníků vybraného podniku
The influence of corporate culture on customer satisfaction selected company
Anotace:
Hlavním cílem této práce je analyzovat vliv podnikové kultury na spokojenost zákazníků a navrhnout doporučení ke změně. V první části práce je teorie podnikové kultury a spokojenosti zákazníků. V praktické části je provedeno dotazníkové šetření pomocí dotazníku VSM 1994 a 2013 a TBSD. Tímto dotazníkovým šetřením byly zjištěny kulturní dimenze zaměstnanců ve firmě. Tentýž průzkum byl proveden mezi zákazníky …víceAbstract:
The main aim of this work is to analyze the impact of corporate culture on customer satisfaction and propose recommendations for change. In the first part of the thesis is the theory of corporate culture and customer satisfaction. In the practical part, I conducted a questionnaire survey using questionnaires VSM 1994 and 2013 and TBSD. With this questionnaire survey I defined the cultural dimension …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016
Zveřejnit od: 15. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Růžena Krninská, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOLÁ, Monika. Vliv podnikové kultury na spokojenost zákazníků vybraného podniku. Č. Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníka v odvětví služeb
Veronika Masná -
Spokojenost zákazníka a video hry
Kateřina Kopecká -
Spokojenost zákazníka ve vybraném odvětví
Iveta Cundová -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Eliška Přikrylová -
Spokojenost zákazníků s nabídkou stravovacího zařízení v restauraci Ovečka
Luboš Konderla -
Spokojenost zákazníka
Radoslav Vybíral -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Regina Dervišoska -
Spokojenost zákazníka vybraného podniku
Ivo Pospíšil
Název
Vložil
Vloženo
Práva