Nguyet Hanh Duong

Bakalářská práce

Konkurenceschopnost vybranných značek firmy Calzedonia Group na českém trhu

Competitiveness of Calzedonia Group brands on the Czech market
Anotace:
Na českém trhu působí mnoho retailových značek. Mezi ně patři i značky od italské společnosti Calzedonia Group, které nabízí svým zákazníkům punčochové zboží, spodní prádlo, plavky a další produkty. V práci se čtenáři blíže seznámí se značkami Calzedonia, Intimissimi a Tezenis a marketingovou strategií společnosti. Cílem práce je ohodnotit komunikaci a konkurenceschopnost společnosti a následně podat …více
Abstract:
We can find many retail brands on the Czech market. The brands of the Italian company Calzdeonia Group are among them. The company offers to its customers legwear, underwear, beachwear and other products. In this paper the readers are introduced to the brands Calzedonia, Intimissimi and Tezenis and the company's marketing strategy. The aim of this thesis is to evaluate the communication and the competitiveness …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 1. 2023
  • Vedoucí: Vladimíra Khelerová
  • Oponent: Kamila Matysová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/88245