Konkurenceschopnost vybranných značek firmy Calzedonia Group na českém trhu – Nguyet Hanh Duong
Nguyet Hanh Duong
Bachelor's thesis
Konkurenceschopnost vybranných značek firmy Calzedonia Group na českém trhu
Competitiveness of Calzedonia Group brands on the Czech market
Abstract:
Na českém trhu působí mnoho retailových značek. Mezi ně patři i značky od italské společnosti Calzedonia Group, které nabízí svým zákazníkům punčochové zboží, spodní prádlo, plavky a další produkty. V práci se čtenáři blíže seznámí se značkami Calzedonia, Intimissimi a Tezenis a marketingovou strategií společnosti. Cílem práce je ohodnotit komunikaci a konkurenceschopnost společnosti a následně podat …moreAbstract:
We can find many retail brands on the Czech market. The brands of the Italian company Calzdeonia Group are among them. The company offers to its customers legwear, underwear, beachwear and other products. In this paper the readers are introduced to the brands Calzedonia, Intimissimi and Tezenis and the company's marketing strategy. The aim of this thesis is to evaluate the communication and the competitiveness …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88245
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2023
- Supervisor: Vladimíra Khelerová
- Reader: Kamila Matysová
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88245
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče
Martina ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ -
Public relations vybrané instituce
Jan Němeček -
Využití Public relations a marketingových nástrojů v soukromém sektoru a školství
Kamil MACH -
Analýza současného stavu Public Relations ve firmě VUMAT SK s.r.o
Paula HANULIAKOVÁ -
Image jako nástroj konkurenceschopnosti vybrané destinace
Barbora VOKROJOVÁ -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
The Effect of Rebranding and Modification of Luxury Brand’s Storytelling on Brand Image
Eva Materlínová -
Consumer Loyalty and Brand image as keys to enduring the Covid 19 crisis – The case of Coca Cola.
Karel Kučerovský