Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice – Bc. Magdaléna Sluková
Bc. Magdaléna Sluková
Master's thesis
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Consumer preferences of chosen group of population within the business concept of Fair Trade in the Czech Republic
Anotácia:
Obchodní koncept fair trade jako alternativní způsob obchodu je v poslední době častým tématem debat mezi spotřebiteli. Cílem diplomové práce je zhodnocení spotřebitelských preferencí českých spotřebitelů – generace Y a Z při nákupu fairtradových výrobků. V teoretické části je na základě prostudovaných sekundárních zdrojů vysvětlen obchodní koncept fair trade včetně jeho vývoje a fungování v České …viacAbstract:
The business concept of Fair Trade as an alternative way of business is frequent topic among consumers. The aim of the theses is to evaluate consumer preferences of the Czech population aged from 15 to 34 years, namely as generation Y and Z while buying fairtrade products. The theoretical part of the work explained the business concept of Fair Trade including its development and functioning in the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Miroslava Navrátilová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SLUKOVÁ, Magdaléna. \textit{Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice}. Online. Diplomová práca. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Faculty of Economics and Management. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/qh6dpk/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Zhodnocení spotřebitelských preferencí v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Barbora Bradnová -
Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Alina Ilina -
Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Romana Kšírová -
Spotřebitelské preference v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Eliška Hanzlová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Kateřina Chrastilová -
Spotřebitelské preference vybraných skupin spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Lucie Palasová -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Michal Hajný -
Spotřebitelské preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Markéta Bartoníčková
Názov
Vložil
Vložené
Práva