Bezbariérový přístup jako primární podpora pro žáky s tělesným postižením – Josef HARTOŠ
Josef HARTOŠ
Bakalářská práce
Bezbariérový přístup jako primární podpora pro žáky s tělesným postižením
Barrier-free access as a primary support for phyically disabled students
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice bezbariérovosti vybraných základních škol na Hlučínsku v České republice. Cílem této práce je analyzovat přístupnost jednotlivých základních škol z hlediska bezbariérovosti. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá historickým vývojem vztahu společnosti k osobám s tělesným postižením. Dále se věnuje vzniku a vývoji …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the issue of barrier-free access of selected elementary schools in Hlučínsko in the Czech republic. The main focus of the work is to analyze the accessibility of chosen elementary schools in Hlučínsko in the Czech republic in the term of barrier-free access. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. The theoretical part of the bachelor thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Janků, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HARTOŠ, Josef. Bezbariérový přístup jako primární podpora pro žáky s tělesným postižením. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Uzpůsobení stávajícího návrhu MŠ pro bezbariérový přístup a užívání, včetně návrhu osvětlení vybraných prostor v interiéru
Andrea Michalová