Petr Šelong
Bakalářská práce
Návrh marketingového mixu malé obce
Marketing Mix Design for Small Municipality
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingového mixu malé obce. Cílem práce je analyzovat marketingový mix obce Řeka a navrhnout zefektivnění pro jednotlivé prvky marketingového mixu. V teoretické části je popis jednotlivých nástrojů marketingového mixu včetně prostředí obce a také charakteristika obce. Praktická část se věnuje metodice sběru dat, analýze současného marketingového mixu obce …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on Marketing Mix Design for Small Municipality. The final aim of this work is to analyze marketing mix of municipality Řeka and propose efficiency improvement of each parts of marketing mix. In the theoretical part is description of each tools from marketing mix including municipality environment and also characteristic of municipality. The practical part focuses on the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/107722
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Jana Ostrožná
- Oponent: Miluše Hluchníková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Political marketing: A case study of marketing the political movement ANO
Boris Kolařík -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Geomorfologická charakteristika území obce Metylovice
Eliška UHROVÁ -
Program rozvoje obce - případová studie vybrané obce
Lucie Beznosková -
Politické aspekty řízení a rozvoje vybrané obce (případová studie obce Drhovle)
Tereza Bláhová -
Využití dotačních programů pro rozvoj obce Všejany v období od roku 2017 do současnosti
Andrea Štechová -
Politické aspekty řízení a rozvoje vybrané obce (případová studie obce Vinařice u Loun)
Michaela Vlčková -
Orgány vybrané obce a jejich pravomoci
Dalibor Rybka