Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků – Bc. Nikol Tomšejová
Bc. Nikol Tomšejová
Diplomová práce
Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků
Self-Regulation of Emotion in Socially Excluded Pupils
Anotace:
Diplomová práce pojednává o autoregulaci emocí žáků, jež jsou na okraji třídního kolektivu. Tedy žáků, kteří čelí odmítnutí vrstevníky. Teoretická část se zabývá charakteristikou inkluzivního vzdělávání, emocemi, jejich autoregulací a významem sociálních vztahů s vrstevníky v období dospívání. Cílem kvantitativního výzkumu je analýza autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků. Tedy zjištění a porovnání …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the emotion self-regulation of the pupils, which are on the edge of the class collective. Which means, pupils who are facing the peer rejection. The theoretical part is focused on the characteristic of the inclusive education, emotions and their self-regulation, importance of social relationships with peers in the period of the pu-bescence. The aim of the practical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Tomšejová, Nikol. Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociální klima třídy z pohledu žáků
Milada Korfová -
Regulace emocí u dospívajících v institucionální péči
Markéta Vidová -
Podpora autoregulace emocí u dětí v mateřské škole
Jana Studená -
Autoregulace emocí u dětí a mládeže v diagnostických ústavech
Michaela Kvaková -
Interpersonální regulace emocí dětí staršího školního věku
Hana Chrastecká