Bc. Nikol Tomšejová

Diplomová práce

Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků

Self-Regulation of Emotion in Socially Excluded Pupils
Anotace:
Diplomová práce pojednává o autoregulaci emocí žáků, jež jsou na okraji třídního kolektivu. Tedy žáků, kteří čelí odmítnutí vrstevníky. Teoretická část se zabývá charakteristikou inkluzivního vzdělávání, emocemi, jejich autoregulací a významem sociálních vztahů s vrstevníky v období dospívání. Cílem kvantitativního výzkumu je analýza autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků. Tedy zjištění a porovnání …více
Abstract:
This diploma thesis deals with the emotion self-regulation of the pupils, which are on the edge of the class collective. Which means, pupils who are facing the peer rejection. The theoretical part is focused on the characteristic of the inclusive education, emotions and their self-regulation, importance of social relationships with peers in the period of the pu-bescence. The aim of the practical part …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Karla Hrbáčková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Tomšejová, Nikol. Autoregulace emocí u sociálně vyloučených žáků. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta humanitních studií

Magisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika