Marketingový průzkum českého trhu s ERP systémy – Alena Jakubíková
Alena Jakubíková
Bakalářská práce
Marketingový průzkum českého trhu s ERP systémy
Marketing research of the ERP systems in the Czech market
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je analýza situace na trhu komplexních ERP systémů v České republice. První kapitola popisuje podnikové informační systémy typu ERP, jejich jednotlivé moduly a přínos systému v moderní společnosti. Dále se zaměřuje na služby související s využíváním systému a dívá se na současnou situaci a trendy ve světě informačních systémů. V další části práce je hodnocen stávající …víceAbstract:
The main aim of this bachelor thesis is the analysis of complex ERP systems market in Czech Republic. First chapter describes information systems of ERP type, their modules and the benefits of implementing such systems in a modern company. Further, the paper also explores the additional services related to the use of the system and it explores the current situation and trends in the world of information …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tereza Semerádová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jakubíková, Alena. Marketingový průzkum českého trhu s ERP systémy. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika
Práce na příbuzné téma
-
Cloud computing as a way to information system development in SME
Jan Tomíšek -
Podnikový informační systém startupu
Barbora Valtarová -
Integrace nástrojů pro Document Management System (DMS) do podnikových informačních systémů (ERP)
Jindřich Březina -
Analýza informačního systému typu „MAT“ ve společnosti SCHEDL Automotive System Service, s.r.o.
Karolína Hanesová -
Navrh univerzálního interface mezi systémy ERP (Enterprise Resource Planning) a WMS (Warehouse Management System)
Vladimír Vašek -
Podnikový informační systém a jeho využití pro řízení vybraného podnikatelského subjektu
Monika MILCOVÁ -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková
Název
Vložil
Vloženo
Práva