Význam programatického nákupu v digitální reklamě na českém trhu – Viola Vongrejová
Viola Vongrejová
Master's thesis
Význam programatického nákupu v digitální reklamě na českém trhu
The importance of programmatic buying in digital advertising on the Czech market
Abstract:
Diplomová práce se zabývá programatickým nákupem digitální reklamy na českém trhu. Hlavním cílem této práce je na základě analýz a provedených výzkumů zhodnotit současnou situaci programatického nákupu reklamy na českém trhu, s akcentem na technologii „real-time bidding“, a predikovat jeho budoucí vývoj. Výzkum byl realizován ve třech částech. Nejprve byla provedena analýza sekundárních dat z dostupných …moreAbstract:
This master thesis deals with the programmatic buying of digital advertising on the Czech market. The main goal of this thesis is to evaluate the current situation of programmatic buying of advertising on the Czech market with a focus on real-time bidding technology and predict its future development based on analyzes and performed research. The research consists of three parts. The first part consists …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 12. 2019
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/82105
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2021
- Supervisor: Václav Stříteský
- Reader: Miloš Uldrich
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82105
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
Michael Štádler -
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
Michael Štádler -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Význam programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu
Jana Šušková -
Programatická reklama
Jan Horáček -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova