Význam programatického nákupu v digitální reklamě na českém trhu – Viola Vongrejová
Viola Vongrejová
Diplomová práce
Význam programatického nákupu v digitální reklamě na českém trhu
The importance of programmatic buying in digital advertising on the Czech market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá programatickým nákupem digitální reklamy na českém trhu. Hlavním cílem této práce je na základě analýz a provedených výzkumů zhodnotit současnou situaci programatického nákupu reklamy na českém trhu, s akcentem na technologii „real-time bidding“, a predikovat jeho budoucí vývoj. Výzkum byl realizován ve třech částech. Nejprve byla provedena analýza sekundárních dat z dostupných …víceAbstract:
This master thesis deals with the programmatic buying of digital advertising on the Czech market. The main goal of this thesis is to evaluate the current situation of programmatic buying of advertising on the Czech market with a focus on real-time bidding technology and predict its future development based on analyzes and performed research. The research consists of three parts. The first part consists …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 12. 2019
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82105
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2021
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Miloš Uldrich
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82105
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
Michael Štádler -
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
Michael Štádler -
Mediální plánování a programatický nákup reklamy
Iveta Plachká -
Význam programatického nákupu internetové reklamy na českém trhu
Jana Šušková -
Programatická reklama
Jan Horáček -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Fashion marketing na internetu - případová studie
Gabriela Bohabojová -
Fashion marketing na internetu
Salimat Guketlova