Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh – Ing. Pavlína Holcrová
Ing. Pavlína Holcrová
Bachelor's thesis
Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh
Pension Czech insurance company, a.s. communication while launching a new product on the market
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh. První část práce se zaměřuje na teoretický základ zkoumané problematiky, na značku, budování vztahů se zákazníky a komunikaci při zavedení nového produktu. Aplikační část je zaměřena na představení nového produktu, kterým je důchodové spoření. Další část představuje penzijní společnosti …moreAbstract:
The topic of the bachelor thesis is Pension Czech insurance company, a.s. communication while launching a new product on the market. The first section presents the theoretical basis of the examined subject matter, presents brand, creation relations with customers and communication while lauching a new product. The practical section is focused on presentment a new product, which is pension savings. …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ybbie/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLCROVÁ, Pavlína. \textit{Komunikace Penzijní společnosti České pojišťovny, a.s. při zavedení nového produktu na trh}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/qhywft/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Návrh marketingové komunikace při uvádění nového produktu na trh
Šárka Kniežová -
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Tereza Veldová -
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Eliška Svobodová -
Project of marketing communication for introducing a new product "A Day OUT at the Wells" on English market.
Radka SLABĚŇÁKOVÁ -
Návrh marketingové komunikace pro nový produkt vybrané značky
Kristýna Čechová -
Product placement jako nová forma komerční komunikace
Michaela Brožová -
Marketingová komunikace B2B firmy při zavedení nového produktu na trh
Milada ČÁPOVÁ