Využití kognitivních zkreslení v rámci marketingu na sociálních sítích – Iveta Kleníková
Iveta Kleníková
Diplomová práce
Využití kognitivních zkreslení v rámci marketingu na sociálních sítích
Use of cognitive biases in social media marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem využití kognitivních zkreslení v rámci marketingu na sociálních sítích, přičemž jejím cílem je ověřit vliv využití vybraných kognitivních zkreslení na úspěšnost reklamních kampaní na sociálních sítích. Vybranými kognitivními zkresleními jsou averze ke ztrátě, efekt rámování a efekt ukotvení. Cíle práce je dosaženo prostřednictvím experimentu provedeného na sociální …víceAbstract:
This master thesis deals with the topic of using cognitive biases in social media marketing, and its aim is to verify the impact of the use of selected cognitive biases on the success of advertising campaigns on social networks. Selected cognitive biases are loss aversion, framing effect, and anchoring effect. The aim of this thesis is achieved through an experiment conducted on the social network …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85962
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
- Vedoucí: Miroslav Vacura
- Oponent: Tomáš Sigmund
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85962
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Kognitivní informatika
Práce na příbuzné téma
-
Vliv sociálního inženýrství a kognitivních zkreslení na rozhodování obětí
Miroslav Tvrdý -
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
Advertisement-new phenomenon of communication
Kanan Baghirov -
Sociální sítě a jejich využití v českém hotelnictví
Martin Klaus -
Sociální sítě: geneze, síla komunit a jejich využití v marketingové praxi
Lenka Studničková -
E-business a sociální sítě. Jejich využití v podpoře prodeje
Petr Hlaváč -
Analýza reklam na sociální síti na trhu s potřebami pro domácí zvířata
Denisa Vidová -
Facebook Marketing
Peter Mikuš