Iveta Kleníková

Diplomová práce

Využití kognitivních zkreslení v rámci marketingu na sociálních sítích

Use of cognitive biases in social media marketing
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá tématem využití kognitivních zkreslení v rámci marketingu na sociálních sítích, přičemž jejím cílem je ověřit vliv využití vybraných kognitivních zkreslení na úspěšnost reklamních kampaní na sociálních sítích. Vybranými kognitivními zkresleními jsou averze ke ztrátě, efekt rámování a efekt ukotvení. Cíle práce je dosaženo prostřednictvím experimentu provedeného na sociální …více
Abstract:
This master thesis deals with the topic of using cognitive biases in social media marketing, and its aim is to verify the impact of the use of selected cognitive biases on the success of advertising campaigns on social networks. Selected cognitive biases are loss aversion, framing effect, and anchoring effect. The aim of this thesis is achieved through an experiment conducted on the social network …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2022
  • Vedoucí: Miroslav Vacura
  • Oponent: Tomáš Sigmund

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85962