Komplexní péče u žáků se současným sluchovým a tělesným postižením – Bc. Marie Samková
Bc. Marie Samková
Bakalářská práce
Komplexní péče u žáků se současným sluchovým a tělesným postižením
Comprehensive care for students with concurrent physical and hearing disabilities
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zmapování komplexní péče o žáky se současným sluchovým a tělesným postižením. Dominantním cílem bylo zjistit současný stav komplexní péče o tyto žáky. Dále jak se žáci a jejich nejbližší rodina vyrovnala s jejich postižením, jaké poradenské služby využívají, jaký typ školy žáci navštěvují.Abstract:
The thesis is focused on mapping the comprehensive care of students with current hearing and physical disabilities. The major aim of this work was to ascertain the current status of comprehensive care for these students. Furthermore, both the students and their immediate families cope with their disability, what consulting services are used, what type of schools students attend.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k2yy2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 1. 2011
- Vedoucí: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Teachers’ views on accommodating learners of English with special educational needs
Nikola Bartošová