Ondřej Švarc
Diplomová práce
Online reklama
Online advertisign
Anotace:
Diplomová práce je tematicky zaměřena na problematiku online reklamy. V práci jepopsána historie online reklamy, její výhody a úskalí oproti ostatním mediatypům. V prácijsou zmíněny standardy online reklamy na českém internetu a možnosti, jak jednotlivé typyoptimalizovat k lepším výkonům. Dále jsou charakterizovány vybrané nástroje provyhodnocování úspěšnosti a správu online kampaní. Ve vlastním řešení …víceAbstract:
This thesis is thematically focused on online advertising. The paper describes thehistory of online advertising and its advantages and disadvantages compared to other mediatypes. There are mentioned standards of online advertising on the Czech Internet and waysto optimize the different types for better performance. Next we go over the characteristicsof selected tools for assessing the success and management …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jan Jarolímek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Reklamní kampaně Google Ads pro Czech-American TV
Kuchař Kuchař -
Využití Google Analytics v konkrétní firmě
Michal Founě -
Advertising in Google AdWords as a Part of On-line Marketing
Vadim Kryuchkov -
Účinnost reklamních formátů v obsahové síti Google
Daniela Obluková -
Kontextová reklama Google AdWords
Anna Procházková -
Využití e-marketingu na sociálních sítích a v síti Google
Petr KALAFUT -
Online Marketing Focused on Google Adwords and Facebook - Eshop Yapko.cz Case Study
Duc Hoang Do -
Online Marketing of C-Travel Inc.
Laura Hošek
Název
Vložil
Vloženo
Práva