Vznik a vývoj sociálních sítí a jejich využití v marketingu – Michaela Klapačová
Michaela Klapačová
Bakalářská práce
Vznik a vývoj sociálních sítí a jejich využití v marketingu
The emergence and progression of social networks and their applications in marketing
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím sociálních sítí v marketingu. V teoretické části bude nejprve objasněn vznik sociálních sítí a pojem sociálního marketingu. Dále bude představen svět online marketingu, charakteristika jednotlivých sociálních sítí a vysvětlen bude smysl marketingové strategie i problematika marketingové komunikace, která je pro propagaci na sociálních sítích velmi důležitá. Pro …víceAbstract:
This bachelor thesis is about the use of social networks in marketing. The theoretical part will first explain the emergence of social networks and the concept of social marketing. Furthermore, the world of online marketing, characteristics of individual social networks will be introduced and the meaning of marketing strategy as well as the issue of marketing communication, which is very important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 3. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Edita Šilerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
Oluwaseun Adekola Fasanya -
Multilingual communication on social media
Petra Svobodová -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Sanzhar Isakov -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
L’évolution de la désignation des technologies de communication (GSM, réseaux sociaux) dans un corpus de rap francophone
Katarína Šimková -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Communication strategies in social media advertising as compared with traditional advertisements
Viktorie BALONOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva