Postavení firmy Tonak na zahraničních trzích – Pavlína Vrbová
Pavlína Vrbová
Bakalářská práce
Postavení firmy Tonak na zahraničních trzích
The prominence of the company Tonak a.s. in the international market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá postavením společnosti Tonak a.s. na zahraničních trzích, analyzuje stávající, netradiční a také potenciální odbytiště firmy, poskytuje informace o využívaných distribučních kanálech a také cenové strategii formy Tonak a.s. na zahraničních trzích. První kapitola pojednává o historii klobouků a kloboučnického průmyslu v České republice i ve světě. Druhá kapitola je věnována …víceAbstract:
The bachelor thesis focuses on the company Tonak a.s. and its international operations. The first chapter briefly investigates the history of hats and hat industry in the Czech Republic and also in the world. The second chapter studies characteristics of the comapny Tonak, its product portfolio and marketing strategies. The goal of the third chapter is to analyse the actual export situation of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/30295
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 5. 2012
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Anna Klosová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/30295
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Degrees of communicative dynamism and degrees of prosodic prominence in Tolkien's The Fellowship of the Ring and its film adaptation
Karolína Pukalíková -
Tools to Assess the Suitability of the Company to Enter the Foreign Market, International Sales Strategy
Monika Škorcová -
International Business Education: How AIESEC Organization Meets the Demand of a Fast Changing Market
Aneta MAJNUŠOVÁ -
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Marketing topenářské techniky na zahraničních trzích
David Benda -
Využitie business diplomacie pre expanziu na slovenský trh: Návrh komunikačnej stratégie vybranej marketingovej agentúry na B2B trhu
Adriána Kachman -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Vliv COVID-19 na vývoz luxusního zboží na italský trh
Barbora Lišková