Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značkám kvality potravin na českém trhu – Denisa Bartoníková
Denisa Bartoníková
Diplomová práce
Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značkám kvality potravin na českém trhu
Intergenerational Comparison of Consumer Attitudes to Food Quality Labels in the Czech Market
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjištění postojů českých spotřebitelů generace X a Y ke značkám kvality potravin. V teoretické části jsou popsána východiska chování spotřebitele a značek kvality potravin. Následuje charakteristika trhu potravin v České republice a vybraných značek kvality. Výzkum byl realizován pomocí elektronického dotazníkového šetření na vzorku 204 respondentů generace X a 221 respondentů …víceAbstract:
The aim of the thesis was to determine the attitudes of Czech consumers of Generation X and Generation Y to food quality labels. The theoretical part describes the starting points of consumer behavior and food quality labels. Next is characteristic of the food market in the Czech Republic and selected food quality labels. The research was realized by an electronic questionnaire survey on a sample 204 …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/117704
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2017
- Vedoucí: Šárka Velčovská
- Oponent: Milena Lahutová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BARTONÍKOVÁ, Denisa. \textit{Mezigenerační srovnání spotřebitelských postojů ke značkám kvality potravin na českém trhu}. Online. Diplomová práce. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/qiyika/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů MU ke školnému (empirický výzkum)
Veronika Vránová -
Postoje studentů vybraných brněnských gymnázií k hudebnímu folkloru
Michaela Šilhavíková -
Šetření povědomí spotřebitelů o Internetu věcí
Adéla Kmoníčková -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Přizpůsobení služeb vybraného obchodního centra potřebám zrakově postižených spotřebitelů.
Barbora Špirochová -
Ochrana spotřebitelů proti agresivním obchodním praktikám se zaměřením na podomní prodej
Kateřina Veselá -
Postoje spotřebitelů k biopotravinám
Anna Simeonovová -
Typologie spotřebitelů drogistických řetězců v České republice
Tereza Oralová