Bc. Pavel Reichl
Diplomová práce
Procedurální generování budov
Procedural building generation
Anotace:
Tato práce popisuje teoretické základy současných technik pro procedurální generování budov a detailně popisuje použití CGA tvarových gramatik. Nedílnou součástí této práce je plug-in do modelovacího nástroje Blenderu, který demonstruje použití a poskytuje vizuální výsledky techniky CGA tvarových gramatik.Abstract:
The thesis describes theoretical bases of cotemporary techniques used for procedural modeling of buildings and thoroughly explains the use of CGA shape grammars. An integral part of this thesis is a plug-in into a modeling tool Blender which demonstrates the usage and provides visual results of the CGA shape grammar technique.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f25l2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2013
- Vedoucí: RNDr. Marek Vinkler, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jiří Chmelík, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
Blender plugin for procedural generation of roads and road systems
Zdeněk Doležal -
Procedural generation of flower pigmentation patterns
Vendula Němcová -
Procedural Generation of Riverbeds in Enfusion Engine
Jakub Ivanický -
Procedural Level Generation for Unreal Engine 5
Richard Pajerský -
Blender Add-on for Procedural Generation of Animal 3D Models
Kateřina Matulová -
Tvorba aplikace na platformě Blender pro návrh horolezeckých cest na umělých a přírodních horolezeckých stěnách
Vojtěch Kovářík -
VisualUV: Blender add-on for UV Mapping workflow
Samuel Bílek -
Blender plugin for procedural generation of roads and road systems
Zdeněk Doležal