Metodika sledování a hodnocení počítačové sítě podniku – Ing. Petr Zach
Ing. Petr Zach
Disertační práce
Metodika sledování a hodnocení počítačové sítě podniku
Methodology of monitoring and evaluation of entreprise computer network
Anotace:
Závěrečná práce se zabývá problematikou zajištění kvality hlasových služeb v počítačové síti z pohledu QoS (Quality of Service) a QoE (Quality of Experience). Cílem práce je v teoretické rovině navrhnout metodiku pro hodnocení hlasových služeb z pohledu QoE a v praktické rovině vytvořit objektivní odhadové metody pro hodnocení kvality VoIP (Voice over IP) hovorů v počítačové síti. Úvodní kapitoly závěrečné …víceAbstract:
The final thesis deals with the issue of quality assurance for voice services in a computer network from the QoS (Quality of Service) and the QoE (Quality of Experience) point of view. The theoretical aim of this work is to propose a methodology for voice services quality assessment based on the QoE in the computer network. The practical aim of this work is to create the quality estimation methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Arnošt Motyčka, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Transfer of professional development to classroom teaching. An analysis of professional development courses at the University College of Teacher Education in Vienna, Austria.
Martin Klein -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
An Analysis of Service Quality in Chosen Prague Wineries
Kateryna Pohrebniak -
The Role of Non Profit Organizations in Improving Quality of Basic Education in the Northern Region of Ghana.
Mabel Anlaminga -
Mobile Telephony and Internet in Afghanistan: Issues of Network Coverage and Quality of Service
Mohammad Asif -
Evaluation of Service Quality of Aeroflot Russian Airline Based on SERVQUAL Approach
Daria Shemelina -
Testování mechanismů QoS Cisco IOS pro zajištění kvality hlasových služeb a bezpečnosti
Lukáš Krasňan
Název
Vložil
Vloženo
Práva