Bc. Monika Čapková

Bachelor's thesis

Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii

Factors influencing customer buying decision-making process in gastronomy
Abstract:
Cílem této práce je vytvořit rešerši z odborné literatury na téma spotřební chování. Dalším cílem je za pomocí dotazníkového šetření zhodnotit vybrané faktory, které ovlivňují spotřebitele při výběru restaurace a také identifikace faktorů, které zvýší spokojenost hostů v konkrétním podniku a na základě těchto výsledků navrhnout určitá doporučení. Teoreticko–metodologická část je tvořena chováním spotřebitele …more
Abstract:
The target of this thesis is to create a research with the help of specialized literature on the topic of consumer behavior. Another goal is to use a questionnaire survey to evaluate selected factors that affect consumers when choosing a restaurant and identify factors that will help increase guest satisfaction in a particular company and based on these results to make certain recommendations. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2020

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 9. 2020
  • Supervisor: Ing. Štěpán Chalupa
  • Reader: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / field:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management