Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii – Bc. Monika Čapková
Bc. Monika Čapková
Bachelor's thesis
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii
Factors influencing customer buying decision-making process in gastronomy
Anotácia:
Cílem této práce je vytvořit rešerši z odborné literatury na téma spotřební chování. Dalším cílem je za pomocí dotazníkového šetření zhodnotit vybrané faktory, které ovlivňují spotřebitele při výběru restaurace a také identifikace faktorů, které zvýší spokojenost hostů v konkrétním podniku a na základě těchto výsledků navrhnout určitá doporučení. Teoreticko–metodologická část je tvořena chováním spotřebitele …viacAbstract:
The target of this thesis is to create a research with the help of specialized literature on the topic of consumer behavior. Another goal is to use a questionnaire survey to evaluate selected factors that affect consumers when choosing a restaurant and identify factors that will help increase guest satisfaction in a particular company and based on these results to make certain recommendations. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 6. 2020
Identifikátor:
https://is.vsh.cz/th/bdohi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2020
- Vedúci: Ing. Štěpán Chalupa
- Oponent: doc. Mgr. Ing. Karel Chadt, CSc.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČAPKOVÁ, Monika. \textit{Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces spotřebitele v gastronomii}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/qj9hyq/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Hospitality Management, Tourism and Marketing / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the communication
Lukáš Bartoš -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Role of Culture in Consumer Buying Behavior
Ipek Cücük -
Social Media Promotions Effect on Consumer Buying Behavior
Harsh Jadawala -
Impact of External Communication on Consumer Buying Behavior
Hemisha Patel -
Traditional shopping experience vs. online shopping experience of electronic products: Determinants of Consumer Buying Behavior.
Stephanie Armenta Camacho -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
Buying Behavior
Hansal Shah