Význam vnitropodnikové komunikace – Bc. Mgr. Helena Jurečková
Bc. Mgr. Helena Jurečková
Master's thesis
Význam vnitropodnikové komunikace
The Quality of Internal communication in a Selected Organization
Anotácia:
Předmětem diplomové práce Význam vnitropodnikové komunikace je zhodnocení významu komunikačních dovedností pro práci manažerů ve vybrané organizaci na základě analýzy současného stavu její interní komunikace. Efektivnost vnitropodnikové komunikace ve zvoleném podniku je posouzena na základě dat shromážděných prostřednictvím dotazníkového šetření, které svým obsahem a strukturou vychází z ICA Communication …viacAbstract:
Subject of the submitted thesis The Quality of Internal Communication in Selected Organization is to assess the importance of communication skills for managerial roles in selected organization based on analysis of the current state of its internal communication. Effectiveness of internal communication in the organization is reviewed based on data collected by a questionnaire survey which uses ICA Communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jana Horáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Internal Communication in PriceWaterhouseCoopers ČR sro
Aizhan Aldaniyarova -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Lalita Berikbaeva -
Communication as load bearing element of marketing communication
Ekaterina Sarantseva -
Communication As a load Bearing Element of the Marketing Communication
Svetlana Senko -
The Secrets of Communication in Marketing Communication
Anatoly Zakharchuk -
The Secrets of Communication in Marketing communication
Anait Movsisian -
Corporate Internal Communication - SharePoint and document sharing platform
Klára Foltýnová -
Postoj odborné veřejnosti k problematice Corporate Social Responsibily (CSR) jako nástroji podpory zdraví v pracovním prostředí
Eva BUCHAROVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva