Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie – Michaela NĚMCOVÁ
Michaela NĚMCOVÁ
Bachelor's thesis
Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie
Concept of new product development pursuant to the product tests and their strategy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vývoje nového produktu betonu bez cementu ve firmě ŽPSV, a.s. na základě výrobkových testů a jejich strategie. Cílem práce je nalezení marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem popsala návrh a vývoj nového výrobku, SWOT analýzu a typy marketingových strategií. V praktické části je představena …moreAbstract:
This thesis describes the design of a new product development of the concrete without the cement in the company ŽPSV a.s. based on the product tests and their strategies. The goal of this thesis is to find marketing strategies. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. In the theoretical part, I described the design and the new product development, SWOT analysis and types of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier:
21125
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NĚMCOVÁ, Michaela. \textit{Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2011. Available from: https://theses.cz/id/qk1bwa/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NĚMCOVÁ, Michaela. Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Malty a betony s použitím hybridního cementu – vlastnosti a možnosti aplikací
Marek Bořil -
Alternativní hydraulická pojiva s nízkou CO2 stopou a jejich použití ve stavebních maltách
Petr Ćmiel -
Kompozit s vysokým podílem druhotných surovin a taveného čediče
Pavel Černý -
Studium koncepce K-hodnoty a indexu účinnosti pro popílek a strusku a jejich posouzení a stanovení pro betony
Petr Šperling