Michaela NĚMCOVÁ

Bachelor's thesis

Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie

Concept of new product development pursuant to the product tests and their strategy
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem vývoje nového produktu betonu bez cementu ve firmě ŽPSV, a.s. na základě výrobkových testů a jejich strategie. Cílem práce je nalezení marketingové strategie. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části jsem popsala návrh a vývoj nového výrobku, SWOT analýzu a typy marketingových strategií. V praktické části je představena …more
Abstract:
This thesis describes the design of a new product development of the concrete without the cement in the company ŽPSV a.s. based on the product tests and their strategies. The goal of this thesis is to find marketing strategies. The thesis is divided into the theoretical and the practical part. In the theoretical part, I described the design and the new product development, SWOT analysis and types of …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2011
Identifier: 21125

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

NĚMCOVÁ, Michaela. Návrh vývoje nového produktu na základě výrobkových testů a jejich strategie. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Management and Economics

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing