Průzkum spokojenosti zaměstnanců s komunikací v organizaci – Pavla Hanzlíková
Pavla Hanzlíková
Master's thesis
Průzkum spokojenosti zaměstnanců s komunikací v organizaci
Research of Employee Satisfaction with Communication in an Organization
Anotácia:
Cílem mé diplomové práce je zjistit míru spokojenosti zaměstnanců s komunikací v organizaci. A zda existují nějaké bariéry, které by tuto komunikaci komplikovaly. Pro získání informací v organizaci jsem si vybrala dotazníkový průzkum. Tohoto průzkumu se zúčastnilo 23 zaměstnanců, kteří ve vybrané organizaci pracují. Přínosem této diplomové práce byl návrh opatření, která mohou zmírnit či dokonce odstranit …viacAbstract:
The goal of my graduation thesis is find out how employee are satisfaction with the communication in the organization. And if there are any kind of barriers, which could this communication complicating. For getting information I chose technique questionnaire. On this questioning participated 23 employee, who work in the chosen organization. Contribution of this graduation thesis was concept of arrangements …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/91163
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedúci: Anna Dušková
- Oponent: Jan Schrieir
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / odbor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
The Nature and Effects of Communication in the Age of the Internet
František Badžgoň -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa -
Marketing Communication in the Company Providing Gastronomic Services
Henry Zavaleta Moya -
Advertisement - the phenomen of communication
Alexander Okonkwo -
Corporate Internal Communication in PriceWaterhouseCoopers ČR sro
Aizhan Aldaniyarova -
Shaping Minds: Chinese Scholarships as Soft Power Tools
Tadeáš Hájek