Vývoj her s implementací free to play platebního modelu na platformě Android – Anton Danilov
Anton Danilov
Bakalářská práce
Vývoj her s implementací free to play platebního modelu na platformě Android
Game development with implementation of free to play payment model on Android platform
Anotace:
Cílem práce je poskytnout přehled možností monetizace aplikací na platformě Android a zhodnotit jejich výhody a nevýhody. Dále přiblížit různé aspekty vývoje aplikací na této platformě. Hlavním cílem práce je vyvinout mobilní aplikaci, která bude demonstrovat možnost nákupu virtuálního zboží přímo ve hře. Práce je rozdělena do několika kapitol. V té úvodní jsou přiblíženy technologie, které byly v …víceAbstract:
The objective of this thesis is to give an overview of possibilities of monetizing an application on Android platform and to evaluate its advantages and disadvantages. Next objective is to describe aspects of developing applications on this platform. The main goal of this thesis is to develop a mobile application, which will demonstrate the possibility of in-app payments. The thesis is divided into …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 10. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/45305
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
- Vedoucí: Jarmila Pavlíčková
- Oponent: Jan Švimberský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/45305
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
Aplikace architektonických vzorů při vývoji mobilní aplikace pro Android
Iveta Jurčíková -
Serverová aplikace a mobilní aplikace pro zařízení iOS ke snímaní a hodnocení kvality snímku za účelem identifikaci zvěře
Šimon Šesták -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Mobilní aplikace pro práci s optickými kódy
Jan PAWLAS -
Multiplatformní mobilní aplikace pro darování hotových pokrmů z gastro podniků lidem v nouzi
Jakub Timko -
Mobilní aplikace pro evidenci informací o vozidlech
Patrik Rosecký -
Porovnání ziskovosti pay-to-play modelů na českém a britském trhu počítačových her s hodnocením vlivu free-to-play modelů a pirátství
David Matušinec -
Gacha system in free-to-play games
Hana Světlíková