Mgr. Jiřina Maříková
Diplomová práce
Média a mediální strategie
Media and media strategies
Anotace:
Práce pojednává o médiích, jejich typologiích, vývoji a funkcích, které ve společnosti plní. Prostor je věnován taktéž mediálnímu trhu a financování médií. V dalších částech práce je pozornost zaměřena na mediální plánování v teorii a praxi. Případová studie popisuje proces plánování mediální kampaně firmy Albixon.Abstract:
The thesis deals with the topic media, their typology, development and the functions that they in the society the company perform. The space is also dedicated to media market and media funding. In other parts of the thesis is focused on media planning in theory and practice. The case study describes the media planning processes of media campaign of the company Albixon.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/sztqt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2014
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: prof. MgA. Jiří Svoboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
Karel Pulgret -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
Kryštof Wágner -
Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe
Kateřina Hrochová -
Mediální strategie Farmy Drmaly jako malého rodinného podniku
Zuzana Pajerová -
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Mediální plánování malých a středních podniků
Michal Vojtíšek