Mgr. Jiřina Maříková

Master's thesis

Média a mediální strategie

Media and media strategies
Abstract:
Práce pojednává o médiích, jejich typologiích, vývoji a funkcích, které ve společnosti plní. Prostor je věnován taktéž mediálnímu trhu a financování médií. V dalších částech práce je pozornost zaměřena na mediální plánování v teorii a praxi. Případová studie popisuje proces plánování mediální kampaně firmy Albixon.
Abstract:
The thesis deals with the topic media, their typology, development and the functions that they in the society the company perform. The space is also dedicated to media market and media funding. In other parts of the thesis is focused on media planning in theory and practice. The case study describes the media planning processes of media campaign of the company Albixon.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 6. 2014
  • Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Reader: prof. MgA. Jiří Svoboda

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication