Mgr. Jiřina Maříková
Master's thesis
Média a mediální strategie
Media and media strategies
Abstract:
Práce pojednává o médiích, jejich typologiích, vývoji a funkcích, které ve společnosti plní. Prostor je věnován taktéž mediálnímu trhu a financování médií. V dalších částech práce je pozornost zaměřena na mediální plánování v teorii a praxi. Případová studie popisuje proces plánování mediální kampaně firmy Albixon.Abstract:
The thesis deals with the topic media, their typology, development and the functions that they in the society the company perform. The space is also dedicated to media market and media funding. In other parts of the thesis is focused on media planning in theory and practice. The case study describes the media planning processes of media campaign of the company Albixon.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/sztqt/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: prof. MgA. Jiří Svoboda
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Média a mediální strategie
Kirill Polyakov -
MEDIALNI STRATEGIE PRO SPOLEČNOST ARTMEDICO, s.r.o.
Karel Pulgret -
Případová studie tvorby mediální strategie pro nový model automobilky BMW
David Dvořák -
Případová studie tvorby mediální strategie pro vybranou společnost
Kryštof Wágner -
Návrh mediální strategie pro značku Don Peppe
Kateřina Hrochová -
Mediální strategie Farmy Drmaly jako malého rodinného podniku
Zuzana Pajerová -
Mediální plánování malých a středních podniků
Anastasie Kyryčuková -
Mediální plánování malých a středních podniků
Michal Vojtíšek