ANALÝZA ZNAČKY H.E.A.T. PROGRAM A NÁVRH MARKETINGOVÉHO PLÁNU PRO JEJÍ ROZVOJ V OBDOBÍ ZÁŘÍ 2010 AŽ KVĚTEN 2011 – Bc. Tomáš HÝNA
Bc. Tomáš HÝNA
Diplomová práce
ANALÝZA ZNAČKY H.E.A.T. PROGRAM A NÁVRH MARKETINGOVÉHO PLÁNU PRO JEJÍ ROZVOJ V OBDOBÍ ZÁŘÍ 2010 AŽ KVĚTEN 2011
Analyses of the brand H.E.A.T. Program and marketing plan for her advancement in period September 2010 ? May 2011.
Anotace:
H.E.A.T. Program je inovační aktivita v prostředí fitness, která se lavinovitě šíří po České republice. Vývoj značky nebyl do současné doby komplexně řízen a to ji objektivně zpomaluje ve vývoji. Cílem této práce je, na základě sběru primárních dat od majitelů center a sběru sekundárních dat z literatury, sestavit plán pro její cílený rozvoj. Klíčový je popis současného stavu a komunikace s majiteli …víceAbstract:
H.E.A.T. Program is an innovative activity in the fitness environment spreading like a wildfire throughout the Czech Republic. Up to now, the control of the development of the brand has not been complex and that slows down its development objectively. On the basis of the primary data obtained from the owners of the centres and secondary data collected from literature, the aim of this thesis is to draw …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2010
Identifikátor:
124147
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Bartková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HÝNA, Tomáš. \textit{ANALÝZA ZNAČKY H.E.A.T. PROGRAM A NÁVRH MARKETINGOVÉHO PLÁNU PRO JEJÍ ROZVOJ V OBDOBÍ ZÁŘÍ 2010 AŽ KVĚTEN 2011}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Fakulta tělesné kultury. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/qkh7tl/.
Jak správně citovat práci
HÝNA, Tomáš. ANALÝZA ZNAČKY H.E.A.T. PROGRAM A NÁVRH MARKETINGOVÉHO PLÁNU PRO JEJÍ ROZVOJ V OBDOBÍ ZÁŘÍ 2010 AŽ KVĚTEN 2011. Olomouc, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Rekreologie
Práce na příbuzné téma
-
Aroma marketing jako součást psychologického přístupu k marketingu
Barbora Liko -
Historie a současnost reklamní kampaně značky Adidas
Elvina Mambetova -
Role influencer marketingu v současné marketingové komunikaci
David Kučera -
Celebrity endorsement v marketingu sociálních sítí
Martina Zelinková -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Využití influencer marketingu pro propagaci značky Royal Rolls
Vadim Kozjakov -
Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín
Lucie Mrázková -
Vliv duálního úkolu a rychlosti chůze na variabilitu a komplexitu chůze ve venkovním prostředí
Ondřej BOŘIL
Název
Vložil
Vloženo
Práva