ANALÝZA ZNAČKY H.E.A.T. PROGRAM A NÁVRH MARKETINGOVÉHO PLÁNU PRO JEJÍ ROZVOJ V OBDOBÍ ZÁŘÍ 2010 AŽ KVĚTEN 2011 – Bc. Tomáš HÝNA
Bc. Tomáš HÝNA
Master's thesis
ANALÝZA ZNAČKY H.E.A.T. PROGRAM A NÁVRH MARKETINGOVÉHO PLÁNU PRO JEJÍ ROZVOJ V OBDOBÍ ZÁŘÍ 2010 AŽ KVĚTEN 2011
Analyses of the brand H.E.A.T. Program and marketing plan for her advancement in period September 2010 ? May 2011.
Abstract:
H.E.A.T. Program je inovační aktivita v prostředí fitness, která se lavinovitě šíří po České republice. Vývoj značky nebyl do současné doby komplexně řízen a to ji objektivně zpomaluje ve vývoji. Cílem této práce je, na základě sběru primárních dat od majitelů center a sběru sekundárních dat z literatury, sestavit plán pro její cílený rozvoj. Klíčový je popis současného stavu a komunikace s majiteli …moreAbstract:
H.E.A.T. Program is an innovative activity in the fitness environment spreading like a wildfire throughout the Czech Republic. Up to now, the control of the development of the brand has not been complex and that slows down its development objectively. On the basis of the primary data obtained from the owners of the centres and secondary data collected from literature, the aim of this thesis is to draw …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2010
Identifier:
124147
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Bartková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HÝNA, Tomáš. \textit{ANALÝZA ZNAČKY H.E.A.T. PROGRAM A NÁVRH MARKETINGOVÉHO PLÁNU PRO JEJÍ ROZVOJ V OBDOBÍ ZÁŘÍ 2010 AŽ KVĚTEN 2011}. Online. Master's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Physical Culture. 2010. Available from: https://theses.cz/id/qkh7tl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HÝNA, Tomáš. ANALÝZA ZNAČKY H.E.A.T. PROGRAM A NÁVRH MARKETINGOVÉHO PLÁNU PRO JEJÍ ROZVOJ V OBDOBÍ ZÁŘÍ 2010 AŽ KVĚTEN 2011. Olomouc, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 15. 12. 2010
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Faculty of Physical CultureMaster programme / field:
Physical Education and Sports / Recreology
Theses on a related topic
-
Historie a současnost reklamní kampaně značky Adidas
Elvina Mambetova -
Celebrity endorsement v marketingu sociálních sítí
Martina Zelinková -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová -
Návrh efektivních marketingových aktivit pro skupinové cvičení Alpinning ve fitness centru Zlín
Lucie Mrázková -
Vliv duálního úkolu a rychlosti chůze na variabilitu a komplexitu chůze ve venkovním prostředí
Ondřej BOŘIL -
Vliv tréninku chůze na chůzovém trenažéru na vybrané charakteristiky chůze u pacientů s Parkinsonovou nemocí s využitím systému RehaGait Analyzer Pro
Kateřina VITOVÁ -
Porovnání chůze během běžných denních aktivit a chůze v kontrolovaných podmínkách u skupiny seniorů
Helena LOŠŤÁKOVÁ -
Vliv čtyřtýdenního tréninku chůze na chůzovém trenažéru na vybrané charakteristiky chůze u pacientů s Parkinsonovou nemocí
Marie PAVLŮ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights