Marie CHYLOVÁ

Bakalářská práce

Optimalizace MIS společnosti XY

Optimization of Marketing Information System for XY Company
Anotace:
Hlavním cílem této bakalářské práce je optimalizování současného marketingového informačního systému (MIS) společnosti XY tak, aby lépe vyhovoval potřebám organizace pro péči o zákazníky. Nejprve stručně charakterizuji firmu, popis jejích činností, nabízený sortiment a poskytované služby. Dále popisuji současný stav MIS. Následně jsem zpracovala vhodné ekonomické analýzy, a to analýzu PEST, analýzu …více
Abstract:
Optimization of current marketing information system (MIS) of XY Company to better suit of company's needs for a customers care is main goal of this bachelor thesis. At first I briefly characterized the company, described of its activities, offered range and provided services. Further I described current status of MIS. Subsequently I processed suitable economical Analysis, concretely PEST Analysis …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2014
Zveřejnit od: 25. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHYLOVÁ, Marie. Optimalizace MIS společnosti XY. Zlín, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 25.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 25. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing