Die Bioprodukte in Deutschland und in Tschechien. Ein Vergleich. – Lucie ČERNÍKOVÁ
Lucie ČERNÍKOVÁ
Bakalářská práce
Die Bioprodukte in Deutschland und in Tschechien. Ein Vergleich.
Bioproducts in Germany and in Czech Republic. Comparison.
Abstract:
This bachelor thesis is focused on organic products. It aims to analyse the customer behaviour at the organic products market. The analysis mainly targets to identify the main reasons why czech and german customers buy organic products and how often the customers buy them. In this thesis I analyse organic food and cosmetics. Data for analysis were collected using electronic questionnaires. All together …víceAbstract:
Tato bakalářská práce se zabývá oblastí bioproduktů. Cílem práce je analýza chování zákazníků na trhu s bioprodukty. Práce zkoumá hlavní důvody německých a českých spotřebitelů ke koupi bioproduktů a zabývá se také otázkou, jak často tyto produkty nakupují. V práci se soustředím na biopotraviny a biokosmetiku. Data pro marketingový výzkum byla získána pomocí metody elektronického dotazování. Výzkumu …více
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Lenka Vaňková, Dr.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČERNÍKOVÁ, Lucie. Die Bioprodukte in Deutschland und in Tschechien. Ein Vergleich.. Ostrava, 2019. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Němčina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix lihovaru Mareček
Ondřej Kubiš -
Marketingový mix vybraného podniku
Nikola Černá -
Marketingový mix podniku
Mairamkan Satybaldyeva -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Barbora Nachtmanová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybrané organizace
Denisa Gabrielová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty dané společnosti
Martin Král -
Marketingový mix projektu Krásný svět
Andrea Kleinová -
Marketingový výzkum
Markéta Fořtíková