Průzkum trhu spotřeby textilních barviv společnosti Synthesia, a.s. v České republice – Bc. Kristýna Minaříková
Bc. Kristýna Minaříková
Bachelor's thesis
Průzkum trhu spotřeby textilních barviv společnosti Synthesia, a.s. v České republice
Market research in textile dyes consumption made by the Synthesia company in Czech republic
Abstract:
Tato bakalářská práce je věnována marketingovému průzkumu textilních barviv na trhu České republiky. Je zpracována za období od roku 2003 do roku 2007 a jsou v ní využity celní statistiky a údaje společnosti Synthesia, a.s..Abstract:
This bachelor study deals with marketing research in textile dyes on Czech market. The study was carried out the statistics and internal data of Synthesia from 2003 to 2007.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2008
- Supervisor: Ing. et Ing. Radim Keřt, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MINAŘÍKOVÁ, Kristýna. \textit{Průzkum trhu spotřeby textilních barviv společnosti Synthesia, a.s. v České republice}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2008. Available from: https://theses.cz/id/ql3cre/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Minaříková, Kristýna. Průzkum trhu spotřeby textilních barviv společnosti Synthesia, a.s. v České republice. Pardubice, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economics and Management / Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Vliv strategií zvládání zátěžových situací a vybraných osobnostních charakteristik na kariéru finančního poradce
Šárka Kuchaříková -
Průzkum trhu výrobců a distributorů LED průmyslového osvětlení v ČR a SR
Šimon Mikovčák -
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Marketingový průzkum trhu se spodním prádlem v ČR
Simona Hokrová -
Fixace disperzního barviva pomocí laseru
Alena Schmidová -
Přírodní barviva pro barvení textilu
Dominik Toman -
Identifikace barviv instrumentální analýzou
Kristína Éderová -
Košenila - historie a současnost barviva
Barbora Štefanová