Study of plagiarism and plagiarism detection applications: Case study of Czech University – Bc. Evgeniia Artemenkova
Bc. Evgeniia Artemenkova
Diplomová práce
Study of plagiarism and plagiarism detection applications: Case study of Czech University
Abstract:
The main objective of this diploma thesis lies in the analysis of the plagiarism phenomenon in a selected Czech University, where the author analyzes the attitude of students towards plagiarism, the attitude of teachers towards the same issue and ways of tackling similar issues. In the end, the author comes up with an evaluation of the most prominent and widely used plagiarism detection tools in the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2023
- Vedoucí: John Phillip Sabou, Ph.D.
- Oponent: Alexandr Vasilenko, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ARTEMENKOVA, Evgeniia. \textit{Study of plagiarism and plagiarism detection applications: Case study of Czech University}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/qleu9h/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The Role and Impact of Consumer Behavior
Yuandi Cheng -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Consumer Buying Behavior
Harigovind Gopinatha Kaimal -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
A firm, corruption and other forms of undesirable behavior
Anastasiia Frost -
Leadership and Management - How to Manage Effectively in Order to Achieve Results: Relationship between CQ, Voice behavior and Leader-member exchange
Aknur Asseneyeva -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade
Název
Vložil
Vloženo
Práva