Bc. Zuzana Šestáková

Bachelor's thesis

Marketingový mix malého a středního podniku

Marketing mix of small and medium enterprises
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je rozebrat marketingový mix zvolené společnosti a pomocí dotazníků vyplněných respondenty provést analýzu. Díky této analýzy pak navrhnout možná vylepšení na současném marketingovém mixu. První kapitola obsahuje teorii marketingového mixu a popisuje jednotlivé prvky mixu. Druhá kapitola se týká výzkumu marketingového mixu a metodám sběru dat. V další se představí společnost …more
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyze the marketing mix of the selected company and to perform an analysis using questionnaires filled out by customers. Thanks to this analysis, then suggest what could be improved on the current marketing mix. The first chapter contains the theory of the marketing mix and describes the individual elements of the mix. The second chapter deals with the research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 8. 2021
  • Supervisor: Ing. Šárka Zapletalová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné