Bc. Roman Kašpar

Diplomová práce

Zvyšování konkurenceschopnosti podniku prostřednictvím inovace marketingového mixu

Business Competitiveness Enhancing through Marketing Mix Innovation
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na zvyšování konkurenceschopnosti společnosti ABC, s. r. o., prostřednictvím návrhu inovací jednotlivých složek marketingového mixu. Předmětem podnikatelské činnosti firmy je poskytování služeb nezávislého, neautorizovaného autoservisu. Práce podrobně analyzuje vnější a vnitřní prostředí podniku a na základě výstupů jsou vypracována doporučení a možné inovace marketingového …více
Abstract:
This Diploma Thesis is focused on enchancing the competitiveness of ABC Ltd. via a proposal for separate components of the marketing mix. The line of business of the company is to provide an independent and unauthorized Car Repair Shop. This Thesis describes, with detailed analysis, the external and internal business environment and the results are drawn up recommendations and possible innovation of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Lubomír Odehnal, DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting