Dagmar Krausová

Master's thesis

Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař

Marketing Plan of Garden Center Premysl Pisar
Abstract:
Diplomová práce na téma Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje jednotlivé kroky při sestavování marketingového plánu a jejich význam. V druhé části je představena firma a aplikovány poznatky z teoretické části. Je kladen důraz na situační analýzu a prováděcí plán.
Abstract:
Dissertation on subject Marketing Plan of Garden Center Premysl Pisar is divided into two parts. The theoretical part describes the steps in setting up a marketing plan and their significance. In the second part of the company is introduced and applied knowledge of the theoretical part. The emphasis is on situational analysis and implementation plan.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2008

Thesis defence

  • Date of defence: 11. 1. 2012
  • Supervisor: František Kovář
  • Reader: Václav Tolar

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/29314