Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař – Dagmar Krausová
Dagmar Krausová
Master's thesis
Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař
Marketing Plan of Garden Center Premysl Pisar
Abstract:
Diplomová práce na téma Marketingový plán firmy Zahradní centrum Přemysl Písař je rozdělena do dvou částí. Teoretická část popisuje jednotlivé kroky při sestavování marketingového plánu a jejich význam. V druhé části je představena firma a aplikovány poznatky z teoretické části. Je kladen důraz na situační analýzu a prováděcí plán.Abstract:
Dissertation on subject Marketing Plan of Garden Center Premysl Pisar is divided into two parts. The theoretical part describes the steps in setting up a marketing plan and their significance. In the second part of the company is introduced and applied knowledge of the theoretical part. The emphasis is on situational analysis and implementation plan.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 12. 2008
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/29314
Thesis defence
- Date of defence: 11. 1. 2012
- Supervisor: František Kovář
- Reader: Václav Tolar
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/29314
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Ekonomika a management / Management
Theses on a related topic
-
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann -
Návrh marketingové strategie nově vznikajícího centra životního stylu východní filosofie
Kateřina Kratochvílová